• 40 jaar ERP-ervaring
  • ERP door en voor fabrikanten
  • Lean manufacturing
  • Evenementen
  • Laatste nieuws
  • Persberichten

Fujitsu Glovia introduceert GLOVIA G2 v3

icon_pdf_bigDownload PDF

EINDHOVEN, 10 september 2015 – Fujitsu Glovia, de leverancier van geïntegreerde bedrijfsoplossingen, introduceert een volgende versie van de specifiek voor de maakindustrie ontwikkelde bedrijfsapplicatie GLOVIA G2. Deze nieuwe versie maakt bedrijfsgegevens altijd en overal op een veilige manier toegangkelijk, wat bedrijven een grotere flexibiliteit geeft en hun de mogelijkheid biedt om meer processen te configureren binnen het ERP systeem.

Het feit dat G2 v3 beschikbaar is op ieder apparaat (PC, tablet of smartphone) – ongeacht besturingssysteem (OSX, Windows, …) of browser (Internet Explorer, Chrome, Firefox, …) - vergroot de toegankelijkheid tot de bedrijfsgegevens enorm. Door de navigatie te presenteren in functie van het gebruikte apparaat kan er makkelijker en efficiënter worden samengewerkt. Alle schermen zijn daarnaast verder vereenvoudigd wat zorgt voor een significante verbetering in gebruiksgemak. Alle dataverkeer verloopt gecodeerd op basis van AES (Advanced Encryption Standard) zodat de veiligheid van bedrijfsgegevens gewaarborgd is.

“GLOVIA G2 v3 is het resultaat van ruim 2 jaar ontwikkeling op basis van de nieuwste technologie”, aldus Jim Errington - Managing Director EMEA bij Fujitsu Glovia. “Met deze nieuwe release beschikken we over een future proof product dat bedrijven schaalbaarheid en bewezen functionaliteit brengt, vandaag, morgen en de komende jaren.”

//////////////

Over Fujitsu
Fujitsu is wereldwijd leverancier van dynamische IT-infrastructuren, met 162.000 medewerkers die klanten in ruim 100 landen lokaal ondersteunen. Fujitsu biedt een one stop shopping aanbod van gestandaardiseerde Fujitsu producten en diensten voor desktop en datacenter omgevingen. Op basis van de behoefte van de klant worden deze bouwstenen samengevoegd tot een bedrijfszekere IT-oplossing. Het hoofdkantoor van Fujitsu bevindt zich in Tokio, Japan. Fujitsu Limited (TSE:6702) rapporteerde een geconsolideerde omzet van 4.8 biljoen yen (US$46 miljard) voor het fiscale jaar 2014.
Voor meer informatie: http://nl.fujitsu.com

Over Fujitsu Glovia
Fujitsu Glovia is al meer dan 40 jaar actief als leverancier van ERP-oplossingen voor middelgrote en internationaal actieve bedrijven met discrete en projectgeoriënteerde productie-omgevingen. Fujitsu Glovia heeft wereldwijd meer dan 4000 implementaties begeleid, in sectoren zoals luchtvaart & defensie, elektronica & elektrotechniek, automotive, machine- & apparatenbouw, industriële producten & - projecten en toeleveranciers.