• 40 jaar ERP-ervaring
  • ERP door en voor fabrikanten
  • Lean manufacturing
Contact

Service

Al uw serviceactiviteiten rendabel beheren

Veel fabrikanten worden tegenwoordig geconfronteerd met klanten die steeds hogere verwachtingen hebben, constante druk om de kosten te verlagen en steeds kortere levenscycli van producten. Anderzijds zijn klanten wel bereid veel meer uit te geven aan service voor een product gedurende de functionele levensduur dan bij de eerste aankoop. Hoewel dit lang als onbelangrijk is beschouwd, weten toonaangevende bedrijven inmiddels dat zij zich door middel van hun serviceverlening van de concurrent kunnen onderscheiden en dat ze hiermee hun winst kunnen verhogen. 

GLOVIA G2 Service biedt de hulpmiddelen en informatie die fabrikanten nodig hebben voor het effectief beheren van serviceactiviteiten; van het installeren van producten en de respons op serviceaanvragen tot het coördineren van serviceresources en het bieden van continu onderhoud. De volledig geïntegreerde oplossing beheert op een rendabele manier alle activiteiten die met service te maken hebben. Tenslotte biedt Glovia klanten, servicevertegenwoordigers en -personeel in het veld belangrijke real-time informatie via Internet.


Voordelen van GLOVIA G2 Service:

  • Verhoogde klanttevredenheid en loyaliteit
  • Lagere servicekosten
  • Hogere 'up sell' inkomsten
  • Kortere serviceresponstijden
  • Versnelde diagnose en probleemoplossing
  • Gestroomlijnde serviceprocessen en -activiteiten