• 40 jaar ERP-ervaring
  • ERP door en voor fabrikanten
  • Lean manufacturing
Contact

Wereldwijd Support

Customer support van het hoogste niveau, waar en wanneer u die nodig heeft

Bij Fujitsu Glovia zien we onze klanten als partners en beschouwen we het succes van een klant als ons succes. Daarom hebben wij diverse diensten ontwikkeld om onze klanten optimaal te kunnen ondersteunen. Zo bieden we bijvoorbeeld technische ondersteuning via onze wereldwijde Support Centra aan de licentiehouders van producten van Fujitsu Glovia.

De zeer ervaren professionals bij onze Wereldwijd Support Centra staan 24/7 voor u klaar. U kunt de teamleden telefonisch, per e-mail of via de support website van Glovia (support2.glovia.com) benaderen voor assistentie bij allerlei zaken: softwareondersteuning, technische vragen, opheldering over de documentatie, onderhoudsupdates, utilities en herstelprocedures. Onze teamleden maken gebruik van de nieuwste technologieën om u zo efficiënt mogelijk van dienst te kunnen zijn.

Bij Fujitsu Glovia beseffen wij dat onze verplichting aan u veel verder gaat dan de oplossing die u gekocht hebt. Wij zijn het aan u verplicht u te helpen uw investering in onze producten te maximaliseren zolang u onze producten gebruikt. Onze support medewerkers staan gereed om de informatie en de technische expertise te leveren die u in staat stelt uw oplossing van Fujitsu Glovia met minimale downtime te draaien. 

Elk Wereldwijd Support Centrum heeft het volgende te bieden:

  • Applicatieondersteuning — Voor problemen die verband houden met uw standaard bedrijfsapplicaties en -processen. Als u bijvoorbeeld op een probleem stuit tijdens het uitvoeren van een kostencalculatie in de Glovia Costing-module, helpt ons Applications Support Team u bij het oplossen ervan.
     
  • Systeemondersteuning — Verhelpen van problemen met de computeromgeving die u nodig hebt voor het gebruik van de oplossingen, tools en utilities van Fujitsu Glovia. Als een systeemoperator bijvoorbeeld te kampen heeft met opstartproblemen, bieden wij de oplossing.
     
  • Diagnose op afstand — De leden van het Fujitsu Glovia Support Team kunnen via onze Remote Access Facility (RAF - functie voor toegang van buitenaf) uw computeromgeving vanaf een externe locatie bekijken om applicatie- of systeemproblemen te analyseren en te verhelpen. Deze RAF-functie is van essentieel belang om u te helpen uw Glovia-oplossing met zo weinig mogelijk stilstandtijd te laten draaien.
     
  • Technologische vooruitgang — Wij implementeren continu nieuwe technologieën die ons nog beter in staat stellen onze klanten te ondersteunen - ongeacht waar zij zich bevinden.
Glovia Support

Fujitsu Glovia Support - locaties:

  • Los Angeles (VS)
  • Eindhoven (NL)
  • Nagano (JP)
  • Manila (PH)
  • Beijing (CN)